Komentarze: 0
Ktoś kiedyś powiedział "Jeśli masz wyciąć wiele drzew i masz na to 10 godzin, lepiej poświęć 9 godzin. na ostrzenie piły"
Zaplanuj więc swój czas a wykonanie zadań odbędzie się bez stresu.
Niestety wszystkich nas ogranicza czas, na każdym kroku mamy problemy żeby zdążyć ze wszystkim na czas. Ale jeśli przyjrzymy się po zakończonym dniu co w nim zrobiliśmy zauważymy, że zdecydowaną większość spraw dało się przewidzieć, że wystąpią. W takim razie możemy mieć pretensję tylko do siebie, że nie zrobiliśmy połowy z nich. Zabrakło nam po prostu planu.
Jesli chcemy zminimalizować bałagan w swoim życiu zaplanujmy je! Usiądźmy wieczorem i zastanówmy się jaki jutro jest dzień i co zamierzamy/powinniśmy zrobić. Wypiszmy zadania, określmy przewidywany czas ich trwania i ułóżmy w realnej kolejności.
Następny dzień będzie napewno mniej nerwowy i bardziej uporządkowany, a wieczorem planując kolejny dzień zauważymy jak wiele spraw możemy już wykreślić ze swojej listy.
ZACZNIJ OD PLANU - warto poświęcić czas na jego ułożenie zwróci się on z nawiązką